Thursday, May 12, 2011

PENAT TAPI PUAS

Kali ni entry ayat tidak panjang macam selalu dan tidak diiringi dengan gambar cuma saya nak bagi tahu pada sekalian alam saya penat sebab siang tadi tempat kerja saya ada kunjungan dan penyerahan pelajar ke UniKL dari Kolej Yayasan Sabah untuk program Diploma Animasi dan apa yang puas program berjalan dengan lancar ditambah lagi dengan kehadiran pelakon dan pengarah terkenal Ahmad Idham dan rakan beliau juga seorang pelakon Azhar Sulaiman sempat jugak kami ambil pic tapi besok sjalah saya uplode hehehe penat sangat sampai tak larat untuk uplode sekarang hehehe bye saya nak rehat dulu....

1 comment:

  1. Hi abang2... Hehehe... I've just follow your blog... Will you follow me back? Tq

    Oh ya, one more thing... Are you sabahan? If yes, do join this group... http://www.wsbmania.com/

    Yeahhh... Keep blogging...

    ReplyDelete