Sunday, May 8, 2011

HARI-HARI ADALAH HARI IBU


Hari ini 08.05.2011 minggu kedua bulan mei merupakan hari ibu….radio dan tv memainkan propagandanya dalam mengingatkan hari ibu, di FB juga penuh dengan ucapan hari ibu, tidak kurang juga ada yang menghubungi ibu mereka dan berbual panjang sempena hari ibu ini, tapi bagi aq hari-hari merupakan hari ibu selagi tubuh ini masih bernafas jantung ini masih berdenyut maka selagi itu jugalah hari ibu, begitu juga dengan ibu sayangnya ibu pada kita tidak bertarikh selagi tubuh tuanya masih bernafas, jantungnya masih berdenyut selagi itu ibu masih menyayangi kita….jadi hari ibu bukan sehari sahaja dalam setahun tapi hari-hari adalah hari ibu….untuk mu ibu….

yang banyak berjasa pada aku

yang telah mengandungkan aku 9 bulan

yang telah menjaga kala aku demam atau sihat

yang tidak kenal erti mengalah dalam melayan karenah aku

yang setia disamping aku kala aku berduka atau sakit

yang telah melahirkan aku kedunia

AKU AKAN SENTIASA MENYANYANGI MU

2 comments:

  1. ya btul2...tp ada lg yg perkara pnting yg anda lupa....>>>

    yang mengurut2 belakang ku setiap malam...

    huahuahuaaaa.....:D

    ReplyDelete
  2. hahaha ya tp yg tu kena rahsiakan hehehe....

    ReplyDelete